Aan de gedreven ondernemer

Eindelijk! De manier om gegarandeerd tot wel 3 keer meer te verkopen online.

Wat je hieronder leest, zal voorgoed jouw manier van adverteren op Facebook, Google & LinkedIn veranderen zonder dat je extra moet investeren in deze platformen.

Geüpdatet 8 november 2021

Beste ondernemer,

Terwijl je dit leest, lopen onze advertenties voor 15 verschillende bedrijven en zorgen ze voor een exponentiële stijging van hun verkoop.

Het is normaal dat je hier sceptisch op reageert en dat er misschien wat alarmbellen afgaan. Maar als je open-minded bent en even luistert, kan mijn verhaal wel eens voor goed jouw onderneming veranderen.

Laat ons beginnen met een vraag.

Heb jij ooit al eens iets geprobeerd in digitale marketing?

Je bent niet alleen. Duizenden ondernemers hebben het al eens (of meermaals) een kans gegeven.

Toch slagen de meeste bedrijven er niet in echt succes te behalen online. Dat is jammer, maar ook geen complete verrassing. Een digitaal verhaal schrijven dat werkt is niet eenvoudig.

Gelukkig voor jou ben je op deze pagina terecht gekomen.

Jij zoekt net zoals duizenden anderen naar een effectief systeem om klanten aan te trekken.

Veel ondernemers en managers denken dat een bureau inschakelen om hun website te laten stijlen meer bezoekers zal opleveren en bijgevolg zal leiden tot meer verkoop.

Dit werkt niet.

De meeste bedrijven hebben namelijk helemaal geen bezoekers probleem.

Ze hebben een conversie probleem.

Weet dat er anno 2021 helemaal geen tekort is aan bezoekers. Die vind je overal. 4 miljard mensen wereldwijd gebruikten in 2019 al dagelijks het internet, laat staan in 2022.

Intergebruik in miljoenengebruikers per jaar ter wereld. In 2005: één miljard en honderd miljoen. In 2019 zijn er dat drie miljard negenhonderd en negenenzestig miljoen.

De grootste misconceptie uit de zakenwereld

Ik neem je even mee door een proces dat duizenden ondernemers meemaken. Als je jezelf hier in herkent, is wat ik je te vertellen heb zeer belangrijk.

Je schakelt een bureau in voor je website.

De website ziet er prachtig uit maar je ziet geen stijging in de verkoopcijfers.

Je laat Google Ads runnen om je bezoekersaantal omhoog te trekken.

Verkoop blijft op hetzelfde niveau.

Ondertussen spendeer je tijd en geld. Frustratie groeit.

Er werd vooraf gegooid met dure woorden zoals "wireframes", "top of the line" of "design thinking workshop" , maar 6 maanden later kom je erachter dat het eigenlijk niets heeft opgeleverd.

Je voelt je enigszins bedrogen.

Designers hebben al die kennis om mooie websites en flitsende contenplannen te maken.

Ze verzorgden je huisstijl en creëerden een prachtig logo.

En toch.

Toch werkt het niet.

En hier is waarom.

Een webdesigner is geen marketeer. Er is meer nodig dan stijl alleen om te verkopen.

En nee, mooie praatjes leiden ook niet tot hogere verkoopcijfers. Hieronder het bewijs. Een mailbox vol leads.

Een mooie website die niet converteert, is als een prachtige toonzaal met een slechte verkoper.

Een slechte verkoper:

  • spreekt de potentiële klant niet aan
  • is onduidelijk
  • oogt doelloos
  • verkoopt niets
  • weet niet van aanpakken

Een converterende website is als een toonzaal waarin een topverkoper staat.

Een goede verkoper:

  • spreekt mensen vlot aan
  • verschaft informatie
  • geeft de mensen het gevoel hen effectief iets bij te brengen
  • is behulpzaam
  • geeft een duidelijk aanbod
  • gaat recht op zijn doel af
  • is boeiend
  • haalt klanten binnen en trekt mensen over de streep

Ik weet dat dit simpele principes zijn maar ik sta er dagelijks versteld van hoe vaak deze bij het maken van een website over het hoofd worden gezien.

Mensen worden continu zonder het te beseffen beïnvloed. Ze reageren op prikkels en maken onbewust keuzes.

De wetenschap is het erover eens dat ons brein globaal uit twee delen bestaat:

Bewuste brein: in dit gedeelte worden rationele, weloverwogen keuzes gemaakt. Dit kost veel energie en gaat langzaam en gecontroleerd.

Onbewuste brein: in dit gedeelte zijn oerinstincten, emoties en reflexen de baas. Beslissingen worden hier snel, makkelijk en associatief gemaakt.

Nu komt het.

Ons onbewuste brein is vele malen krachtiger dan ons bewuste brein, maar dat weten de meeste marketeers (nog) niet. Laat staan websitebouwers.

In het onbewuste brein wordt maar liefst 85% van de besluiten genomen, waardoor slechts 15% overblijft voor het bewuste brein.

Het is soms echt pijnlijk en jammer om te zien hoe getalenteerde ondernemers:

  • peperdure websites kopen die geen extra verkoop genereren
  • te veel tijd steken in content marketing zonder een specifiek doel
  • hun aanbod niet aantrekkelijk presenteren en daardoor klanten mislopen
  • niet stilstaan bij de psychologie achter keuzeprocessen van de mens
  • gissen wat online marketing opbrengt omdat ze hun resultaten niet kunnen meten
  • geld investeren in dure chatbots, fancy lettertypes, fotosliders en nutteloze toeters en bellen
  • uiteindelijk gefrustreerd raken door online marketing terwijl het eigenlijk net wél een meerwaarde voor hun zaak betekent

Terwijl ze zouden moeten stilstaan bij wat de mensen echt triggert om over te gaan tot het kopen van uw product of dienst.

Gelukkig kennen we iemand die dat voor jou doet. Ontmoet nu:

Jouw Perfect Uitgedoste en Betrouwbare Online Verkoper

Een goede landingspagina is de beste verkoper die u ooit in dienst zal nemen.

Deze verkoper werkt 24/7 voor jou. Hij is nooit ziek, doet niet mee aan feestdagen en is vastberaden om jouw bezoekers bij de hand te nemen en ze te begeleiden naar verkoop. Zo krijg jij op voorspelbare wijze leads. Dit is exact wat je nodig hebt om controle te krijgen over de groei van je bedrijf.

Hij zorgt op consistente wijze voor e-mails, leads en verkopen. En dit voor de rest van het bestaan van jouw business.

Bekijk hier enkele van deze pagina's.

Zo zien goed converterende landingspagina's eruit.

Samenwerkingen

In 7 stappen een landingspagina die je concurrentie omverblaast met onze Plug & Play Formule.

Dankzij talloze landingspagina's te creëren, enkele miljoenen euro's in ad budget te investeren voor onze klanten en alles nauwgezet op te volgen, beschikken we over het meest kostbare goed in de wereld van digitale marketing: massa's informatie en data. Dit stelt ons in staat om onze systemen continu te verfijnen en te ontdekken wat werkt en wat niet. We passen headlines en video's aan, veranderen structuren waar nodig. We proberen steeds verschillende advertentiestrategieën op Facebook en Google.

Na jaren testen en ervaring opdoen, kunnen we nu stellen dat we over de juiste tools beschikken om voor elke ondernemer de meest efficiënte landingspagina te maken. Jij hoeft enkel 'in te pluggen' op onze systemen met jouw unieke eigenschappen en in jouw huisstijl zodat jij het wiel niet opnieuw hoeft uit te vinden.

01

Vaarwel dure developers, hallo leads

Tijd is waardevol. Omdat we werken met eigen landingspagina's die makkelijk aan te sluiten zijn op jouw website en vlot door ons worden ontworpen in de juiste huisstijl, moet er geen volledig nieuwe website geschreven worden. Dit bespaart jou hopen tijd én geld.

02

Waarde gedreven vanuit de intentie om te helpen.

Mensen willen geholpen worden. Wij kruipen in de huid van jouw (potentiële) klant door hun online gedrag te onderzoeken en deze kennis te implementeren op onze pagina. Tools zoals Answer The Public geven ons informatie over welke vragen mensen zoeken omtrent onderwerpen. We gebruiken tools zoals Ubersuggest en Google Zoekwoordplanner om onderzoek te doen naar het zoekgedrag van de mensen. Wij bestuderen fora, bekijken reviews van concurrenten, lezen boeken gerelateerd aan jouw dienst op Amazon, Bol.com en Coolblue en nemen reviews van producten onder de loep.

Vanuit de problemen die de klant ervaart, creëren wij onderbouwde oplossingen om hierbij jouw potentiële klant te helpen. Daar wordt iedereen beter van.

03

Psychologisch gewapende teksten voor maximaal effect

Marketeers zijn menswetenschappers. Op basis van wetenschappelijk bewezen gedragspatronen bouwen wij aantrekkelijke pagina's rekening houdend met de psyche van de mens. Door de juiste woorden te gebruiken op het juiste moment beïnvloeden wij de bezoekers en manipuleren wij ze tot het maken van de juiste keuze.

04

Hoe wij uw DNA, huisstijl en informatie op onze machine aansluiten

Wij creëren niet alleen uw landingspagina. In dit pakket zit ook het creëren van uw e-mails, Facebook & Google Ads en één digitaal asset zoals een online brochure. Wij vullen deze volledig in volgens jouw huisstijl, op maat gemaakt van wat jullie klanten belangrijk vinden en welke positionering jij hebt in de markt zodat jij binnenin onze bestaande templates klaar staat voor succes.

05

Niet alleen mooie praatjes, ook mooie conversiecijfers

Niets wat de moeite waard is komt zomaar aanwaaien. Weet dat wanneer je resultaat wil behalen in marketing, je dit ook een prioriteit dient te maken. Voor een optimaal resultaat kan je best onze vragen beantwoorden binnen de 48u en ons de nodige input en feedback geven. Leads worden opgevolgd, orders verwerkt, offertes gemaakt, personeel ingezet. Als jij bereid bent het werk te doen en onze werkwijze te respecteren, vertaalt zich dat àltijd naar werkbare cijfers.

06

Tracken en opvolgen

Mijn vader die jaren 'den bouw' stond zei altijd: "Meten is weten". En dat geldt ook voor jouw bedrijf. Jij weet dat het uitermate belangrijk is om je cijfers te weten en wij brengen die voor jou perfect in kaart. Zodra er een offerte of bestelling wordt binnengehaald vanuit een digitale lead, weet jij tot op de eurocent nauwkeurig hoeveel dit precies heeft gekost.

07

Risicoloos opschalen

Elke ondernemer wil zijn bedrijf laten groeien. Dat kan op verschillende manieren: hetzij meer personeel, meer winst, meer omzet of meer klanten. Na één maand opvolging weet je precies wat je marketing opbrengt zodat jij risicoloos je advertentiebudget kan opschalen. Moeilijk voor te stellen?

Even een concreet, simpel voorbeeld gebaseerd op realistische cijfers: Stel je hebt 1000 euro marketingbudget en dat bedrag levert jou 5000 euro extra omzet op, kan je je marketingbudget verdubbelen zodat ook je extra omzet mee verdubbelt. Zo kunnen we samen verder groeien en bloeien.

Zo meetbaar is marketing namelijk in 2021. Elke marketeer die het tegendeel beweert, kent er niks van. Excusez le mot.

Geloof ons niet zomaar. Dit is wat klanten zeggen:

No Cure No Pay! 🏆

En dat menen we. We garanderen dat wij het beter doen dan je huidige landingspagina of website of je betaalt ons NIETS!

Maar wacht even voor je op aanvragen klikt. Om voor onze niet-tevreden-geld-terug-garantie in aanmerking te komen, moet je als bedrijf aan enkele voorwaarden voldoen.

Is dat het geval? Welkom aan boord! Je hebt letterlijk niets verliezen.

Is dit niet zo? Aarzel niet om ons te contacteren en dan bekijken we samen wat wij alsnog voor jou kunnen betekenen. Wij staan altijd open voor een vrijblijvend gesprek.

01.

02.


03.

Je adverteert al op Facebook & Google. Zo kunnen we effectief en zonder discussie aantonen dat wij het beter doen dan je huidige advertenties.


Je bent bereid ons de volledige creatieve vrijheid te geven. Wij hebben slechts één doel, ervoor zorgen dat jouw verkoop stijgt en vragen daarvoor jouw vertrouwen. Uiteraard staan wij open voor dialoog en stemmen we inhoudelijk dingen met jou af zodat alles klopt. We verwachten ook dat de klant het wettelijke aspect ("de legal") voor zijn rekening neemt.

Jij verkoopt geen illegale producten of diensten noch zaken die zich ergens een een grijze zone bevinden. Geen multilevel marketing schemes, piramidesystemen of zaken gerelateerd aan belastingen. Wij doen graag zaken met degelijke bedrijven die mensen oprecht willen helpen.

Herken jij jezelf in de bovenstaande elementen en ben jij klaar voor groei? Dien dan een aanvraag in voor een intake gesprek om te kijken wat de mogelijkheden zijn. We kijken er naar uit om met jouw bedrijf aan de slag te gaan.

VRAAG HIER JE GRATIS STRATEGISCHE SESSIE T.W.V. €1000 AAN EN START HET PROCES
Nog maar 9 plaatsen beschikbaar voor november.

No Cure No Pay! 🏆

En dat menen we. We garanderen dat wij het beter doen dan je huidige landingspagina of website of je betaalt ons NIETS!

Maar wacht even voor je op aanvragen klikt. Om voor onze niet-tevreden-geld-terug-garantie in aanmerking te komen, moet je als bedrijf aan enkele voorwaarden voldoen.

Is dat het geval? Welkom aan boord! Je hebt letterlijk niets verliezen.

Is dit niet zo? Aarzel niet om ons te contacteren en dan bekijken we samen wat wij alsnog voor jou kunnen betekenen. Wij staan altijd open voor een vrijblijvend gesprek.

01.

Je adverteert al op Facebook & Google. Zo kunnen we effectief en zonder discussie aantonen dat wij het beter doen dan je huidige advertenties.

02.

Je bent bereid ons de volledige creatieve vrijheid te geven. Wij hebben slechts één doel, ervoor zorgen dat jouw verkoop stijgt en vragen daarvoor jouw vertrouwen. Uiteraard staan wij open voor dialoog en stemmen we inhoudelijk dingen met jou af zodat alles klopt. We verwachten ook dat de klant het wettelijke aspect ("de legal") voor zijn rekening neemt.

03.

Jij verkoopt geen illegale producten of diensten noch zaken die zich ergens in een grijze zone bevinden. Geen multilevel marketing schemes, piramidesystemen of zaken gerelateerd aan belastingen. Wij doen graag zaken met degelijke bedrijven die mensen oprecht willen helpen.

Herken jij jezelf in de bovenstaande elementen en ben jij klaar voor groei? Dien dan een aanvraag in voor een gratis strategische sessie om te kijken wat de mogelijkheden zijn. We kijken er naar uit om met jouw bedrijf aan de slag te gaan.

Een buitenkans

Ik weet niet hoelang ik dit aanbod nog live mag houden van onze boekhouder dus grijp deze absolute buitenkans. Je neemt geen risico want jij betaalt ons pas wanneer wij het conversiepercentage van jouw huidige website of landingspagina verslaan.

Dit betekent dus effectief dat als wij niet slagen in ons opzet jij ons NIETS verschuldigd bent.

Dat betekent concreet:

  • Geen opstartkosten
  • Geen ontwikkelingskosten
  • Geen design fee
  • Geen projectmanagement fees
  • Gewoon Plug & Play

Waarom wij zo'n gedurfd aanbod maken:

  • Fortune favours the bold
  • Wij zijn overtuigd van ons kunnen
  • Wij zijn op een missie de levens van ondernemers te veranderen met effectieve marketing

En wanneer het succesvol is, ben jij ervan overtuigd dat marketing effect heeft.

Reviews

VEEL GESTELDE VRAGEN

Veel gestelde vragen (FAQ)

Waarom is een landingspagina beter dan een homepage?

Een landingspagina is beter dan een homepage omdat er geen afleiding is. Je focust op één bepaald idee en dat werken we helemaal uit. Zo komt de bezoeker alles te weten over het probleem waar hij mee zit, en hij of zij krijgt voor dat probleem de ideale oplossing voorgeschoteld.

  • Geen afleiding
  • 1 idee
  • Duidelijke oplossing

Doen jullie dit ook voor e-commerce producten?

JA. Ook hier geldt dezelfde regel als voor andere soort bedrijven. We werken graag met partners die willen groeien en waar we zelf achter staan. In het geval van e-commerce werken we met alle plezier samen met verkopers van producten waar we zelf ook in geloven.

Wat maakt een landingspagina zo effectief?

Je biedt ongelooflijk veel waarde aan mensen die op zoek zijn naar één specifieke oplossing. Je krijgt de kans om mensen in één scrolbeweging helemaal mee te nemen het verhaal van jouw bedrijf. Onderzoek heeft aangetoond dat mensen effectief veel tijd doorbrengen op dergelijke landingspagina omdat ze gebruiksvriendelijk en gefocust is.

Waarom presenteren jullie dit aanbod?

Wij zijn er ons van bewust dat dit een nogal agressieve manier is van marketen. We doen dit omdat wij geloven in ons kunnen en omdat we op deze manier hopen nog meer gedreven ondernemers te helpen.  

Wat met onze huidige website?

Die blijft gewoon bestaan. Wij pluggen gewoon in op de huidige website met onze tools of wij zorgen voor een aparte domeinnaam gerelateerd aan jouw product/dienst zodat jij jouw website gewoon kan houden!  

Welke methodiek gebruiken jullie om dit te doen werken?

Niet alleen hebben wij massa's data om onze werkwijze mee te valideren, wij implementeren krachtige marketingpsychologie in combinatie met waardegedreven informatie. Dit houden wij interessant met goede, wervende teksten.

Ik zit in de B2B sector, werkt het daar ook voor?

JA. Ook mensen actief in de B2B sector blijven mensen. Mensen hebben dromen, verlangens en gevoelens. Uiteraard zijn die beïnvloedbaar. Onze methode werkt daardoor zelfs beter voor B2B omdat niemand een duidelijke oplossing biedt voor deze mensen.  

Wat rekenen jullie dan vooraf aan?

Niets. Wij sturen onze factuur pas als wij de conversiegraad verbeterd hebben zodat jij ons kan betalen met een klein deeltje van de extra verkopen die jij hebt gerealiseerd.

Ohja, en wij bestaan echt! Wij zijn gevestigd in het kloppend hart van de
Belgische marketingwereld, Antwerpen.

Kijk binnen in ons bedrijf.