Het stopt echter niet bij het opmaken en versturen van je mail, het is belangrijk om de resultaten van je mailings op te volgen. Hoeveel personen hebben je mail A, B of C bekeken? Welke lay-out presteert het best? Welke onderwerpen zijn populair? Waar klikken personen op door? 

Bij Stigo werken we met gepersonaliseerde e-mailflows. De frequentie is daarbij minder belangrijk, wij focussen op de inhoudelijke waarde die je richting je doelgroep verstuurt. We houden je leads warm en zorgen ervoor dat ze de juiste content krijgen op het juiste moment. We personaliseren uw marketingboodschappen. 

Concreet stellen we je enkele tools voor en zetten we mailing campagnes op volgens de best-practices: connectie met je CRM systeem, ideale afwisseling tussen tekst en afbeeldingen, duidelijke call-to-action, gepersonaliseerde boodschappen, doelgroepsegmentatie op basis van interesses, correcte toepassing van opt-in en privacy regels,… 

Enkele voorbeelden voor het gebruik van E-Mailmarketing zijn: een verjaardagsmail met kortingscode, maandelijkse nieuwsbrieven, promotiecampagnes, enquêtes, wedstrijdacties,…