Als Je Google Ads Te Veel Kosten: Marketing Tips Voor Bouwbedrijven

Mogelijk heb je al eens Google Ads gebruikt maar had je niet de resultaten die je wou. Ik weet perfect hoe dit voelt. Ik heb het ook gehad. Ik kreeg kliks, maar niemand kocht. Toen begon ik me te focussen op wat er NA de klik gebeurde, en eens ik dat deed, schoten de resultaten de lucht in.


In deze blog neem ik je graag mee door de meest gemaakte beginnersfouten die jij koste wat kost wil vermijden!

Eerst dacht ik dat Google Ads willekeurig werkten. Maar al snel herkende ik bepaalde patronen in het adverteren in de bouwsector.

Het allerbelangrijkste dat je kan doen om betere resultaten te krijgen via Google is het maken van 

Een landingspagina voor jouw bouwbedrijf.

Dat is een pagina die specifiek gemaakt is om mensen die je zochten aan te spreken.

Wat de meeste bouwbedrijven doen, is mensen rechtstreeks naar hun website sturen. Dat werkt oké omdat mensen een bedrijf zoeken zoals de jouwe… Maar het doet weinig om ze te overtuigen.

Je kan dit vergelijken met een toonzaal zonder verkoper. Ja, een mooie toonzaal is super belangrijk, net als dat een mooie website belangrijk is omwille van wat het zegt over je zaak. Maar hoe mooi je toonzaal ook is, er gebeurt niets tot iemand praat met een verkoper.

En dat is wat een landingspagina doet! Het is een verkoper die de bezoeker aanspreekt.

Speel in op de klant zijn NODEN

Je geeft een rondleiding en speelt in op de klant zijn noden in plaats dat ze hun plan te laten trekken. Je toont je beste zaken eerst.

JE OEFENT INVLOED UIT.

Door dit te doen 

  • blijven mensen langer op je website.
  • krijg je meteen contactverzoeken en offerteaanvragen.
  • val je op tussen alle andere bedrijven.
  • is de kans veel groter dat men je onthoudt.
  • zakt de kost van je advertenties drastisch! Het wordt letterlijk goedkoper om klanten te winnen.

En dat doe je door van je website een echte verkoper te maken.

Wanneer je deze stappen goed hebt gevolgd, mag je er zeker van zijn dat jouw Google Advertenties lopen zoals een trein en jij opvalt tussen andere bouwbedrijven!

Smaakt het naar meer?

Yes, dat dacht ik al!

In deze blog leggen we je graag uit hoe jij stap voor stap de ideale Google Campagne opstelt, in mensentaal! 

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.